TRADE MARKETING

Styrk jeres salg og synlighed gennem forhandlerens marketingkanaler.

Både overfor kæder indenfor dagligvarer (FMCG) og overfor forhandlere i andre brancher er der mulighed for at optimere salget ved at udnytte kædens eller forhandlerens egne salgskanaler og kampagner. Det drejer sig om at være proaktiv og vedholdende. 

Hos Kombination har vi erfaring med trade marketing fra verdens hårdeste markedsplads (FMCG), hvor partnerskab med magtfulde indkøbere indenfor dagligvarer er afgørende for salget.  Vi har vores erfaring fra internationale virksomheder og reklamebureauer.

Vi arbejder derfor efter en gennemprøvet proces og en række effektive værktøjer. Har I ikke en trade marketingansvarlig, kan vi hjælpe jer på interim basis. 

Processen

Levering

  • En komplet trade marketingplan for konkret periode
  • Involverende workshop forløb
  • Udvikling af trade kommunikation
  • Instore optimering
  • Kampagneplanlægning
  • Indsalgsplaner
  • Indsalgsværktøjer
  • Eventuelt aflevering i et Management Dashboard

 

Shopper marketing og forbrugermarketing

Vi har lignende erfaring og værktøjer indenfor shopper marketing og forbrugermarketing. Læs mere her:

Kontakt Dennis Hvam

  dh@kombination.dk

  +45 2210 0596

 

STRATEGITJEK

Workshop – hvor vi stiller skarpt på jeres udfordringer.