SALGSSTRATEGI
Vi skaber profitabel vækst i salget.
Vi har erfaring med salg på verdens hårdeste markedsplads (FMCG), og kan derfor hjælpe med at løfte jeres salg til det næste niveau. Hvor I udnytter jeres muligheder og indsatser, så I skaber vækst i salget, der forbedrer bundlinjen.
Hos Kombination arbejder vi efter en effektiv og overskuelig proces, hvor vi udvikler salgsstrategien med et holistisk sigte, der involverer kollegaer på tværs af organisationen fx indenfor marketing, produktion og produktudvikling (NPD).
Processen er udviklet ud fra vores egne erfaringer med hele salgsprocessen på verdens hårdeste markedsplads (FMCG). Fra salgsstrategien til de udførende salg. Det betyder, at vi kan hjælpe med sparring på alle områder af salget og hele vejen til eksekvering.
Processen

Levering
- En komplet salgsstrategi
- Data og indsigter om potentiale baseret på kunder, produkter og salg
- Vurdering af salgspotentiale af egne brands og produkter
- Mapping af konkurrenter potentielle positioner i relevante kategorier
- Målbare mål og KPI´s (Key Performance Indicators) for strategiperioden
- De vigtigste MWB’s (Must Win Battles) i strategiperioden
- De vigtigste nøgleaktiviteter for hvert MWB
- Forankring i hele organisationen og klargøring til eksekvering
- Excelbaseret handlingsplan inkl. tidsplan for aktiviteter
- Eventuelt aflevering i et Management Dashboard
Eksekvering
Vi kan også hjælpe med eksportstrategier og kompetenceløft indenfor Key Account Management og Category Management. Læs mere her:

Kontakt Dennis Hvam
dh@kombination.dk
+45 2210 0596
STRATEGITJEK
Workshop – hvor vi stiller skarpt på jeres udfordringer.