KEY ACCOUNT MANAGEMENT
Et værdiskabende samarbejde med nøglekunder, der skaber fælles vækst.
Key Account Management (KAM) handler om at styrke partnerskabet med jeres kunder gennem et relevant og værdiskabende samarbejde, hvor man sammen skaber profitabel vækst for begge parter (Win-Win).
Hos Kombination har vi erfaring med Key Account Management (KAM) fra verdens hårdeste markedsplads (FMCG), hvor indkøberne er magtfulde og avancerne er lave. Derfor ved vi, hvilke krav en professionel indkøber stiller til både jeres produkt og til samarbejdet. Det betyder, at vi kan hjælpe jer med at stå stærkt og velforberedt i forhandlinger med indkøberen.
Vi arbejder med en proces og en række effektive værktøjer, der er udviklet til at give et kompetenceløft i arbejdet som Key Account Manager. Processen er enkel og overskuelig og starter typisk med forhandlingsteknik og går i dybden med sparring indenfor de primære udfordringer, som man står overfor som Key Account Manager.
Processen kan sammensættes efter behov og kan rumme hele eller dele af nedenstående elementer.
Processen

Elementer
- Forhandlingsteknik og salgstræning indenfor Key Account Management
- Kundeplaner og planlægning
- Profit & Loss kalkulation (P&L)
- Optimering pris og sortiment
- Promotion og instore planlægning
- Indsalg og kundemøder
- Årsforhandling
Category Management og effektiv marketing
I Kombination kan vi også hjælpe med Category Management samt indenfor forbrugermarketing, shopper marketing og trade marketing. Læs mere her:

Kontakt Dennis Hvam
dh@kombination.dk
+45 2210 0596
STRATEGITJEK
Workshop – hvor vi stiller skarpt på jeres udfordringer.