KEY ACCOUNT MANAGEMENT

Skal vi hjælpe jer med at skabe tætte og profitable kundepartnerskaber?

Key Account Management (KAM) indenfor dagligvarer handler om at fastholde og styrke virksomhedens samarbejdet med sine nøglekunder. Om at udvikle langsigtede partnerskaber, der skaber profitabel vækst for begge parter.

Hos Kombination har vi førstehåndserfaring med Key Account Management.  Vi arbejder med en proces og en række værktøjer, der er udviklet til på alle måder at styrke arbejdet som Key Account Manager (KAM).

Processen er enkel og overskuelig og starter typisk med forhandlingsteknik og går i dybden med sparring indenfor de primære udfordringer, som man står overfor som Key Account Manager (KAM).

Processen kan sammensættes efter behov og kan rumme hele eller dele af nedenstående elementer.

Processen

Elementer

  • Forhandlingsteknik og salgstræning indenfor Key Account Management
  • Kundeplaner og planlægning
  • Profit & Loss kalkulation (P&L)
  • Optimering pris og sortiment
  • Promotion og instore planlægning
  • Indsalg og kundemøder
  • Årsforhandling

Category Management og Marketing Management

I Kombination kan vi også hjælpe med Category Management, ligesom vi har specialister indenfor forbrugermarketing, shopper marketing og trade marketing. Læs mere her:

Kontakt Allan Sørensen

  as@kombination.dk

  +45 2329 8089

GRATIS

WORKSHOP

Hvor vi stiller skarpt på jeres udfordringer.