DIGITALSTRATEGI

Alle virksomheder bør arbejde med digital forretningsudvikling.

Onlinesalget er i kraftig vækst, købsadfærden har ændret sig, og i dag forventer både indkøberen og forbrugeren, at de kan hente informationer, købe produkter og betjene sig selv 24/7. Har I fokus på den digitale del af jeres forretning?

I Kombination har vi erfaring fra verdens hårdeste markedsplads (FMCG), hvor krav til digitalisering stiger og hvor ændret købsadfærd skaber mastodonter indenfor e-commerce. Vi kan hjælpe på tværs af brancher med at udvikle en digitalstrategi med fokus på at styrke jeres digitale tilstedeværelse og onlinesalg. Både indkøbere og forbrugere skifter i øjeblikket indkøbsadfærd hurtigere end nogensinde før. Derfor haster det med at komme i gang med digitalisering af forretningen, hvis I skal udnytte situationen til jeres fordel.

Vi arbejder med en enkel og effektiv proces, hvor vi fastlægger en digitalstrategi og efterfølgende udvikler design og beskrivelse til en ny eller tilpasset digital platform. Hele processen er baseret på workshops, hvor vi sammen udvikler den nye digitalstrategi. Processen kan gennemføres på få uger.

Processen

Levering

  • En komplet digitalstrategi
  • Data og indsigter om potentiale, muligheder og trends
  • Involverende workshop forløb
  • Fastlæggelse af den digitale kunderejse og mapping af digitale touch points
  • Målbare mål og KPI´s (Key Performance Indicators) for strategiperioden
  • De vigtigste MWB’s (Must Win Battles) i strategiperioden
  • De vigtigste nøgleaktiviteter for hvert MWB 
  • Design og beskrivelse af ny eller tilpasset digital platform
  • Forankring i hele organisationen
  • Excelbaseret handlingsplan inkl. tidsplan for aktiviteter

Kontakt Lars Halskov

  lh@kombination.dk

  +45 2724 6264

 

STRATEGITJEK

Workshop – hvor vi stiller skarpt på jeres udfordringer.