CATEGORY MANAGEMENT

Kan I styrke samarbejdet med jeres kunder gennem Category Management?

Indenfor dagligvarer handler Category Management om at tænke i helheder og koncepter, som optimerer kundens og jeres salg i kategorien. Det skaber profitabel vækst for begge parter og i sidste ende styrker det samarbejdet.

Hos Kombination er vi specialister i Category Management. Vi har førstehåndserfaring og har udviklet en proces samt en række værktøjer, der optimerer arbejdet som Category Manager.

Processen er enkel og starter med indsamling af indsigter og data om kategorien, som behandles og analyseres. Forløb og samarbejde kan sammensættes efter behov og kan rumme hele eller dele af nedenstående elementer.

OBS: Har I ikke en Category Manager i virksomheden, kan vi på interim basis påtage os ansvar for at drive jeres Category Management aktiviteter.

Processen

Elementer

  • Indsamling af indsigter om forbruger, shopper og kategori
  • Cockpit til opsamling og monitorering af data (Interne og eksterne data)
  • Analyse af kategori og konkurrenter
  • Portefølje planlægning
  • Pris og sortiment optimering
  • Promotion og instore planlægning
  • Space management oplæg

Key Account Management og Marketing Management

I Kombination kan vi hjælpe med optimering af jeres Key Account Management arbejde, ligesom vi har specialister indenfor  forbrugermarketing, shopper marketing og trade marketing. Læs mere her:

Kontakt Allan Sørensen

  as@kombination.dk

  +45 2329 8089

GRATIS

WORKSHOP

Hvor vi stiller skarpt på jeres udfordringer.