BRANDSTRATEGI
Vi styrker brandets position i markedet.
Vi har erfaring med dagligvarer (FMCG), der anses for at være verdens hårdeste markedsplads, da forbrugeren kun bruger få sekunder på at tage deres beslutninger. Vi hjælper virksomheder i alle brancher med at skabe stærke brands. Det kræver et værditilbud (Value Proposition), der er relevant for kunden og motiverer dem til at købe produktet.
Hos Kombination har vi hjulpet med at udvikle mange stærke brandpositioner både indenfor dagligvarer (FMCG) og i andre brancher. Vi arbejder med en gennemprøvet proces, der har skabt markante resultater for både danske og internationale brands.
Det er en vigtig proces, hvor vi sammen udvikler et unikt og relevant værditilbud (Value Proposition) for jeres brand, så I står skarpt og differentieret i forhold til jeres konkurrenter. Efterfølgende opbygger vi en brandstrategi, der er klar til eksekvering. Hele processen er baseret på workshops og kan gennemføres på 4-6 uger.
Processen

Levering
- En komplet brandstrategi
- Indsigter omkring målgruppe, markedet og jeres brand
- Involverende workshop forløb
- Nyt værditilbud (Value Proposition) for jeres brand
- Målbare mål og KPI´s (Key Performance Indicators) for strategiperioden
- De vigtigste MWB’s (Must Win Battles) i strategiperioden
- De vigtigste nøgleaktiviteter for hvert MWB
- Forankring i organisationen
- Excelbaseret handlingsplan
Eksekvering
Vi hjælper med at konvertere jeres værditilbud og brandstrategi til skarp kommunikation og effektive marketingaktiviteter på tværs af forbrugermarketing, shopper marketing og trade marketing. Læs mere her:

STRATEGITJEK
Workshop – hvor vi stiller skarpt på jeres udfordringer.