BRANDSTRATEGI

Skal vi styrke jeres brands position i kategorien? 

Dagligvaremarkedet er verdens hårdeste markedsplads. Forbrugeren bruger kun få sekunder på at tage deres beslutninger. Derfor drejer sig om positionere jeres brand i kategorien med et værditilbud, der er relevant for forbrugeren.

Hos Kombination har vi været med til at udvikle masser af brandpositioner og brandstrategier for dagligvarer (FMCG). Vi arbejder med en gennemprøvet proces, der har skabt markante resultater for både danske og internationale brands.

Det er en enkel og overskuelig proces, hvor vi sammen udvikler et unikt og relevant værditilbud (Value Proposition) for jeres brand.  Efterfølgende opbygger vi en brandstrategi, der straks er klar til eksekvering. Hele processen er baseret på workshops og kan gennemføres på 4-6 uger.

Processen

Levering

  • En komplet brandstrategi
  • Indsigter omkring målgruppe, kategorien og jeres brand
  • Involverende workshop forløb
  • Unikt værditilbud (Value Proposition) for jeres brand
  • Målbare mål og KPI´s (Key Performance Indicators) for strategiperioden
  • De vigtigste MWB’s (Must Win Battles) inkl. KPI-mål pr. år i strategiperioden
  • De vigtigste nøgleaktiviteter for hvert MWB inkl. KPI-mål pr. nøgleaktivitet
  • Forankring i organisationen
  • Handlingsplan

Eksekvering

Vi kan også hjælpe jer med at konvertere jeres værditilbud og brandstrategi til skarp kommunikation og effektive marketingaktiviteter på tværs af forbrugermarketing, shopper marketing og trade marketing. Læs mere her:

Kontakt Lars Halskov

  lh@kombination.dk

  +45 2724 6264

GRATIS

WORKSHOP

Hvor vi stiller skarpt på jeres udfordringer.